sobota 16. listopadu 2013

Show must go on

Hezké podzimní dopoledne,

Po záchvatu paniky -blog zrušit -jsem zpátky. Plná inspirace, zážitků a nových životních zkušeností. Dlouho jsme se neviděly, mé milé, musíte mi povědět, co je u Vás nového:)

  1. Sárinka oslavila druhé narozeniny!!
  2. Ve škole je to fajn, jen ta statistika, ta statistika :D
  3. Našla jsem si práci..brigádu
  4. Můžete mě sledovat na instagramu www.instagram.com/domismolkova
  5. Už se znám osobně s Jane and her world a je skvělá:)
  6. Začala jsem používat rtěnky
  7. Začala jsem si spořit
  8. Jsem vegan.
  9. Nejlepší dieta je rozchod.
  10. Víc čtu
  11. Chtěla bych začít chodit na jógu, ale nemám kdy.

Mějte krásný víkend!!!!:)

14 komentářů:

  1. Zdravím tě. Moc držím pěsti! Mám radost, že se u tebe dějí nové věci, ty pozitivní samozřejmě. Velice ráda vás opět uvidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, děkuji:-) Po zkouškovém musíme zajít na kávu!!!! Pozdravuj Lucinku, pa D.

      Vymazat
  2. Jé, no a já jsem si říkala, kam ses nám poděla... Hlavně že jsi zpátky a přeju hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem se na chvíli odmlčet, abych mohla začít znova!:)

      Vymazat
  3. Ahoj Domčo! To mam velkou radost, že jsi tu zpět :) A teď velká velká náhoda!!! Byla jsem v Praze, měli jsme ještě nějaký čas, tak jsme zajeli na Floru, šli se najíst do KFC a hádej kdo mě obsluhoval? ;) Hned jsem tě poznala, ale byla jsem z toho tak zaražená, že jsem neřekla ani půl slova :D A pak jsem jedla a říkám, že to nenechám jen tak a určitě tě půjdu pozdravit, ale byla tam pořád u tebe nějaká kamarádka a bylo mi to hrozně blbý :) :/ Jsi moc milá, sympatická a taky mě překvapilo, že docela malinká :) (v dobrém)...A co to tady čtu? Jak rozchod?? :( Jsem ráda, že jsi zpět..náhodou jsem to zkusila ;) MARSI

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marsi, měla jsi se za mnou stavit:-( Ráda bych tě poznala. Měj se krásně a příště se určitě zastav! :-) Hezké Vánoce, D.:))

      Vymazat
    2. Viď, hrozně jsem toho litovala! :( Byla to strašná náhoda, že jsme byli právě tam. Tobě také krásné Vánoce! :)

      Vymazat
  4. Ahojky....gratulujeme Sarince...a tobe prejeme hodne stesticka ve studiu a v zivote.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni, ztratila jsem na Tebe číslo:-( Koukala jsem na instagramu......a nemohla uvěřit svým očím. Viktorka už je taaaaak veliká! Ráda bych Vás zase viděla. Pusu

      Vymazat
    2. jestli mas porad stejne cislo,tak se ti ozvu,aby sis me ulozila.....nechci ho tu psat verejne.....jj,uz je z ni velika holka a pekne se rozjela.....No,taky vas uz po takove dobe rady uvidime,hrozne nam chybite se Sarinkou....odstehovali jsem se 23 km od Prahy,ale jezdime tam na nakupy a za kamaradkami,tak se pak po tel domluvime,nebo klidne po skype,jestli ho pouzivas .Pusu

      Vymazat
  5. Domčo, jsem moc ráda, že je blog zpět :) Kolikrát jsem hledala nějaké recepty a tak, takže teď to tu zase s přehledem najdu :)) Jinak jsem za tebe moc ráda, změny nemusí být vždy k horšímu a teď to víš :) Rtěnky,spoření a čtení schvaluji, jen se omlouvám, že knížky od Šrámkové, jak jsi mi půjčila, teď kvůli povinné četbě nějak nestíhám. Pozdravuj Sárinku a už se těším až se zase uvidíme :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jupííí, konečně mám zase co sledovat :-P Snad vás obě zase brzy uvidím:-)) Chybíte mi...

    OdpovědětVymazat
  7. Až na tu 9 super novinky ;)

    http://lovingmamas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!