pondělí 8. července 2013

Červnové paprsky ze života jedné mámy

Hezký prázdninový den moji nejmilejší,

další měsíc uběhl jako voda a já jsem tu s tím nejpodstatnějším, co se mi za celý měsíc událo, co jsem objevila a co jsem si zamilovala:-)





100% štěstí

zdroj: www.ajprestige.com


Jop! Dostala jsem se na školu. Od září jsem studentkou personalistiky. Ještě uvidím, jestli moje kroky půjdou cestou andragogiky nebo managementu. Každopádně jsem nesmírně šťastná, přestože mojí odvěkou láskou byla, je a bude etnologie. Nevím kolik času budu mít na blog, ale pokusím se to nějak skloubit. V následujících měsících proto budu převážně utrácet za "voskovky a kružítka", moje serepetičky půjdou stranou:-) Musím si koupit nový termohrnek na domácí zázvorový čaj (ten k mému studiu neodmyslitelně patří už od střední:-)), krabičku na kuskusové obědy (nevim proč zase začínám jídlem), desky na poznámky, diář, lepící papírky a spoustu zvýrazňovačů.



100% Láska   (pozn.omlouvám se následující fotografie mi nejdou zvětšit)



Kdo občas zabrousí na můj blog, určitě Sárinku zná. Horké dny nejraději trávíme u bazén(k)u a ty propršené v obklopení plyšáků nebo malováním. Budete si přát článek plný tipů na (domácí) aktivity s dětmi?:) 



Reserved mikina, 100% teenager

zdroj: www.reserved.com/cz

Sháněla jsem nějakou mikinu do školy a už tak nějak jsem tušila, že jí seženu v Reservedu, kde si vyberu vždycky. Tentokrát jsem se rozhodovala asi mezi pěti kousky. Doporučuju se Vám tam jít podívat. Výběr je veliký, slevy gigantické a design božský:-)












Selmars.cz, 100% spokojenost

zdroj: www.selmars.cz

O e-shopu www.Selmars.cz, jsem Vám už psala v minulých lovers. Tentokrát jsem si tam objednala tento krásný náhrdelník, který jsem dlouho sháněla a pak i grunge legíny pro kamarádku. Pokud stejně jako já milujete bižuterii, ale i Wayfarer brýle, huňaté čepice a další doplňky a třeba i kalhoty-harémky. Vřele Vám tyto stránky doporučuji. Zboží Vám přijde do několika málo dnů, pečlivě zabalené, poštou a všechno je opravdu kvalitní a za studentské ceny.



Chelsea boots, 100% módní chameleon


Dlouho jsem je ignorovala a odmítala, ale teď jsem jim přišla na chuť. Na lítání po městě na podzim budou super. Pokud se Vám líbí, seženete je teď ve slevě na www.sport2you.cz za cca 450kč z původních 1600kč. Ještě si k nim musím koupit nějaké slim jeans.




zdroj: www.sport2you.cz




 
 

Nokia Asha 305, 100% závislost na technice


zdroj: mobilni-telefony.heureka.cz


Sára miluje techniku a rozmontovává všechno, co jí přijde pod ruku. Minule to schytal můj telefon (a před ním tablet, notebook, foťák a další tři telefony) a tak jsem si musela koupit nový. Chtěla jsem dotykový, levnější, pro případ, že by si zase Sárulína chtěla zahrát na kutila Tima. S Nokií jsem spokojená. Pokud sháníte nový telefon a nejste náročný uživatel. Ashu seženete okolo 2tis.kč.



Lindex, 100% nejlepší úlovek z letních slev



zdroj: www.lindex.cz


Stejně jako chelsea boots jsem zvířecí vzory v lásce neměla a mokasíny už vůbec ne, ale po značné masáži ostatních bloggerek jsem podlehla. Jsou pevné, měkké a k jednoduchým outfitům podle mě budou fajn:)



Yoplait Dobré ráno, 100% zlomené srdce



Nesmírně jsem si tyto jogurty zamilovala. Ale jak už asi všichni víte, značka Yoplait odchází z českého trhu. Už jsem si koupila i cornflaky samostatně a k nim ovocný jogurt, ale není to ono. Strádám




Trinidad Moruga Scorpion, 100% hot


Měla jsem tu čest ochutnat odrůdu nejpálivějších chilli papriček na světě. A byl to opravdu nářez!


Pickwick, 100% pro děti



Tchyně dovezla z Maďarska tyto dětské čaje od Pickwicku. Neviděli jste je někde prodávat i po České republice?





100% Nature




Červen se nesl ve znamení zdravého životního stylu.



100% Macadamia



Výborná výživná maska na vlasy. Pokud máte vlasy suché nebo poničené a regenerace z drogérie Vám nepomáhá, doporučuji Vám značku Macadamia. Celou řadu seženete na parfums.cz. Znáte ji?




100% nejoblíbenější letní drink


Citrusové nealko mojito. Třtinový cukr, perlivá voda, kostky ledu, čerstvá máta, kousky pomeranče, limetky a citrónu. Fantástiko! :)



100% Nejlevnější nákup



Poprvé jsem vyzkoušela nákup u Elf. Nakupujete tam taky? Doporučuji Vám multifunkční líčidlo v tyčince 39kč. Používám ho jako rozjasňovač. Persimmon je skvělý na léto a Spotlight si nechám na zimu. Báze pod oční stíny za 39kč? Šílenost, pohádka....nevím jakou má elf filozofii, ale baví mě. Linky ve fixe jsou taky dobré, jen mi asi po týdnu vyschly.


Made from 100% Mango


Vypadají trochu jako pyžamo, ale jsou super pohodlné a nejraději je nosím s bílým tílkem, camel mokasínama a crossbody.



100% school bag. Guess


Vejde se mi do ní všechno, co potřebuju. Sice není tak praktická jako crossbody, ale já žádnou větší nesportovní nemůžu sehnat:-(




100% Nejlepší knížka Ever


Promiň Kundero, Čapku, Javořická i Poe. Šrámková je lepší a těším se i na další její knihy. Hruškadóttir ve mně zanechala nesmazatelnou stopu. Kdo byste chtěl knížku půjčit, ozvěte se:)



100% Pičičmundičkový král



Tento náramek mě okouzlil na první pohled. V Camaieu jej seženete v několika barevných variantách. Nyní ve slevě za 74kč:)




100% nejlepší kondicionér (z drogérie)



Nepamatuji si, jaký kondicionér mi udělal  větší službu než právě Garnier Ultra Doux s meruňkami a mandlemi. Vlasy mám po něm nadýchané, hebké, lesklé, "živé". V kombinaci s kofeinovým šampónem Alverde a s 1x týdně maskou Macadamia, jsou moje vlasy jak z kadeřnického salónu:) Vyzkoušeli/y jste už Provence řadu?



100% airy




Láska na první pohled. Na léto ideální. V H&M jej měli ještě v kanárkově žluté a v korálové, ale viděla jsem je jen jednou v Metropoli, pak už nikde :-/





Tak to byl můj červen. A jaký byl ten Váš?:)

7 komentářů:

  1. Super článek, a ty jogurty.... mám zlomené srdce, konec..:(

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle, jen tak dál:-)) Ovšem mě opět nejvíc potěšila fotka Sárinky a to, že ses dostala na školu:-))) A jelikož momentálně nebudu mít kde, knížku si ráda půjčím :-) Samozřejmě, moje knihovna se stále rozrůstá, takže Ti z ní mileráda taky něco půjčím, když budeš chtít:-) a jinak od srpna budu mít nejspíš volného času až až, takže nebude problém se domluvit a sejít:-))
    P.S.: Byť nemám děti ale článek o aktivitách s nimi si ráda počtu, však mě znáš:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Domco tady Terka Němcova(ze skoly,etnologie).Nevim jak jinak te kontaktovat kdyz na facebooku nejsi:-D Jestli jeste hledas fitko kde by meli hlidani tak sem objevila fitness Euforie na Andelu.Měla bych to blizko do prace a planuji tamt chodit na hit dance,zumbu,popr.oboje :-) po fitku muzeme konecne na to kafe :-)Najdi si to na netu a kdyz ti to bude vyhovovat tak můžeme chodit aspon se budeme navzajem motivovat :-) Kdyztak pis na astriell@email.cz:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, Vím že to není komentář k článku, ale neprodala by jste obaly z čajů pickwick, které máte v článku? Jestli by to bylo možné, kontaktujte mě prosím na email : hanyz99@seznam.cz , děkuji ;)

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi libi ta mikina!!
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!