čtvrtek 4. července 2013

Do čeho se v kosmetice vyplatí investovat (podle mě)

Nádherný letní den Vám přeju,

na dnešek jsem si připravila článek do rubriky "beauty" a jak už název prozrazuje, budeme si povídat o tom, za co si rády připlatíme a za co dávat horentní sumy nehodláme. Těším se na Vaše názory a jsem zvědavá, jestli se na něčem shodneme, protože je zrovna tohle hodně hodně individuální záležitost.



Odličovače: jsou základ. Líčit se na špatně vyčištěnou pleť je risk. Co se týká micelárních vod, zatím jsem vyzkoušela jen tu od Dermacolu a stabilně používám růžovou Biodermu, která je, pravda, dražší. Ale špatná není ani "dermakolka", ráda bych vyzkoušela ještě tu od Lirene, slyšela jsem, že se prý vyrovná Biodermě, tak uvidíme:-), ale co se týká pleťových gelů, peelingů a jiných dočišťovačů, podle mě nemusíme přespříliš investovat, pokud nemáme citlivou pleť, která potřebuje speciální péči. Mně osobně vyhovuje třeba čistící pěna Nivea (cca 120kč).


Pleťové krémy: Vyzkoušela jsem poměrně drahé (Lancome, Shiseido, Germaine de Capuccini), i ty levnější z drogérie či lékárny, ale zatím svou pleť potřebuji jen hydratovat, takže mi postačí ty levnější (Dermacol, Nivea....vyzkoušet chci i Mixu), ale od třiceti (za osm let), se trochu ustálím a nebudu experimentovat. Pak bych chtěla používat Babor nebo La Mer, na které jsem (od maminky) slyšela dobré odezvy. Uvidím:-)


Báze: Kosmetické guru se mnou asi nebudou souhlasit, ale co se týká bází, moc za ně utrácet nechci. Sama používám pod make-up Sephoru a pod oční stíny E.L.F. a jsem spokojená, po Sephoře si koupím bázi od Rimmel a po Elfu Alverde, ty jsou možná ještě lepší.

Make-up: Určitě, jsem důkazem toho, že nekvalitní make-up může napáchat dlouhodobé škody, proto si radši připlatím. Z drogerie používám jen L'oréal (Lumi, True Match, BB Nude Magique), možná bych vyzkoušela i Dermacol (ten s kaviárem). Na podzim plánuji YSL Touche Eclat, který je fakt skvělý.

Korektor: to samé co make-up, IKDYŽ...takový make-up cover od Dermacolu nebo Aknecolor z lékárny a třeba ještě Pan Stik od Max Factor také kryjí dobře:)

Pudr: Za pudr jsem ochotná si připlatit jen za ten transparetní od Make Up For Ever, jinak ty klasické používám z drogérie. Poslouží a mě stačí. (Stay Matte, Max Factor..)

Tvářenka: Mám jednu dražší a je fakt, že je dobře pigmentovaná, mám ji už x měsíců a myslím, že mi ještě dlouho vydrží a když rozpočítám cenu, vyjde mi ještě levněji než ty levnější, které jsem si kupovala třeba každé tři měsíce. Takže pokud rády střídáte, bude pro Vás vhodnější nějaká cenově přijatelnější verze a vám, co stačí jedna-dvě, doporučuji si připlatit:)

Rozjasňovač: používám od E.L.F. - multifunkční líčidlo za 39kč, ale mně úplně stačí a není mi líto, když mi ho Sárinka poničí (jak už se stalo...a nejen u rozjasňovače:)).

Bronzer: nemám zkušenost:-( Doporučíte mi?

Kajalová tužka na oči: Tady se mi vyplatilo koupit si dražší. Vydrží totiž celý den netknutě bez rozmazání, oproti levnějším variantám. Doporučuju Estée Lauder a nebo KIKO ( Tu má Kiki z lifeofkiki a je výborná)

Linky na oči: za ty bych třeba víc jak 200kč vážně nedala. Vyhovují mi tekuté od Rimmel nebo ve fixe Essence, či E.L.F.

Oční stíny: mám ve všech cenových kategoriích a upřímně, nepoznám rozdíl, jsem to ale neznalec a barbar. Ze všeho nejradši mám legendární Color tattoo od Maybelline.

Řasenka: JEDNO VELKÉ  téma. Vlastním ty poměrně drahé, i ty levnější, ale podle mě nejvíc záleží na kartáčku. Mám docela dobré řasy a tak jsem se rozhodla již do budoucna nedávat za řasenku víc jak 1000kč.

Rtěnka: pokud používáte tmavší odstíny, tak Vám doporučuji se spíš poohlédnout po nějaké kvalitnější, pokud máte radši světlejší a nepoužíváte je denně, postačí i ty "obyčejnější". Já sama bych za tím nějakou horentní sumu za rtěnku určitě nedala, možná až nebudu takový pískle:). Ráda používám rtěnky Maybelline, Rimmel, Catrice nebo pigmentované balzámy od NYC.

Lesky na rty: přestože jsem trochu "straka" a miluji všechno, co se třpytí a blýská, jsem alergická, když si v kavárně slečna s odrbanýma džínsama položí vedle telefonu lesk na rty od Diora(který má na obalu obrovské logo, "aby všichni koukali"), to mi přijde trochu směšné, ale konec konců každého věc. Sečteno podtrženo, já si lesky vybírám spíš podle odstínu, miluji ty "baby pink" a jestli budu mít diooooooora nebo Glam shine, je mi fuk:-)




A jak jste na tom Vy?:)

2 komentáře:

  1. Ehm, Domí, ty víš, že já třeba za kosmetiku téměř neutrácím, ještě abych si kupovala nějaká spešl líčidla od Diora za tisíce:D Ani náhodou! Za tužku na oči dám jednou za čtvrt roku asi 70kč od Miss Sporty (jsem spokojená) a za řasenku jednou za X (pokud ji zrovna nedostanu:D) tak maximálně do 200,- ale taky podle kartáčku i když nad 200,- mi to přijde fakt zbytečné...A makeup, báze, pudry,...... to si nekupuju vůbec:D Teda samozřejmě, že tu nějaký makeup a pudr mám, ale používám je víceméně jen na ples nebo do divadla, takže úplně minimálně... Takže pro mě je tohle fakt zbytečná záležitost. Modelka nejsem, přítel mě má nejradši stejně nenamalovanou a nebo střízlivě namalovanou ( ne tuna makeupu a zmalované oči jako barbí:D ) mno a ke krémům: Ve 21letech mi přijde přehnané, aby de facto ještě holka ((nic ve zlém na nikoho neutočím, neberte mě doslovně) nepotřebuje krémy na vrásky apod... ale já jsem asi divná, koneckonců ani nakupování hadrů mě nebaví:D ( P.S.: Ukamenujte mě! :-PP)

    OdpovědětVymazat
  2. Já za kosmetiku také většinou moc neutratím,ale maluji se a snažím se malovat každý den.namalovaná žena vypadá mnohem lépe a ať říká chlap co chce stejnak když bude ženská hezky obléknutá a nalíčená,tak se za ní otočí víc chlapů než na ženskou v teplákách nebo ve sportovním,která není nijak upravená a namalovaná.Já sama se raději podívám na pěkně vypadající slečnu a ty co se mi nelíbí spíš zdrbnu co mají za hadr apod.Domčo,mohla by jsi mi napsat tvůj mail ráda bych ti napsala něco a nechci to psát veřejně děkuji Nikola.
    Kdyžtak mi ho pošli rovnou na mail nikolax.xx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!