čtvrtek 6. června 2013

TV seriály a pořady, které sleduji

Krásný červnový večer,

přestože nejsem majitelkou dostatku volného času, o to víc si volných chvilek užívám. Poslední dobou ale trávím překvapivě volné chvilky čtením (kéž by tyto řádky četly mé paní profesorky české a světové literatury ze střední:-))....asi stárnu. Povinnou četbu jsem vždy flákala, neměla ji ráda a teď dva roky od maturity večery trávím s knihami typu: Romeo, Julie a tma, Cirkus Humberto, Bílá nemoc, Nesnesitelná lehkost bytí, Příšery Templetonské atakdáleatakdále. Jsem za tu svojí (dočasnou) proměnu ráda, ale na seriály přesto nezanevírám.



Sama doma

Jedinečný pořad (nejen) pro maminky na mateřské dovolené, plný rad, tipů, receptů a zajímavých hostů. Doporučuji i nemaminkám:)


zdroj: www.archivct.cz


Život na zámku

S oblibou jsem tento seriál sledovala jako malá s babičkou, byla jsem moc ráda, když ho letos začali v televizi znovu vysílat. Příběh rodiny Králových je mi něčím moc blízký.

zdroj: www.kafe.cz


Odložené případy

Brečím u každého konce dílu. Neobjasněné vraždy po x letech rozkrývají Lilly Rush a její tým. Skvělé je i podkreslení částí příběhu hudbou, v každé epizodě jinou.



zdroj:   warcenter.cz



Taková moderní rodinka

Seriál, který mě snad nikdy neomrzí. Pokud už Vás už nudí Krok za krokem, doporučuji přesedlat právě na rodinku:)

zdroj: www.kinobox.cz


A jaké seriály sledujete vy? :-)

7 komentářů:

  1. Taková moderní rodinka je super! Jinak já sleduji HIMYM, TBBT, Simpsonovi, Dva a půl chlapa, Futurama, Black Books....:)

    OdpovědětVymazat
  2. vzhledem k tomu, že jsem neustále v práci, tak hlavně na pravidelné seriály nemám čas, občas zkouknu můj oblíbený Sex ve městě, ale většinou jde proti tomu Lukášovi South Park nebo jak se to píše:D takže jsem si nechala stáhnout všecky série:D a jinak spíš ty filmy nebo pořady, pokud teda stíhám:D Což je v ranním týdnu Prostřeno a Pekelná výzva, občas Pohlreich....ale většinou si čtu nebo peču, když má Luky zapnuté Simpsonovi apod.... když můžu, jsem venku, což teď bohužel moc ne, jelikož Luky je doma se zlomenou rukou:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já většinou u Sexu ve městě usnu:-( chodím spát se slepicema:-D Lukyho moc zdravíme a přejeme brzké uzdravení:)

      Vymazat
    2. Spíš preferujeme filmy a nebo seriály, kde na sebe díly nenavazují no... viz třeba Krok za krokem a nebo zmíněný Ranč :-) Taky zdraví, ještě bude doma pět týdnů:D Momentálně marodíme oba, já s virozou:D kdyžtak napiš mejla, dlouho jsem o tobě pořádně neslyšela ;-) Mimo to, zdravím zbytek rodinky...

      Vymazat
  3. Jé, pěkný výběr. :) Právě jsem dokoukala poslední díl čtvrté řady Vampire Diaries a musím říct, že mě nevzali ani tolik ti upíři, jako dějové zvraty, které člověk opravdu nečeká. Několikadenní maraton byl ale fakt moc a tak jsem na jednu stranu ráda, že už to mám za sebou. :D
    Jinak se koukám ještě na Prostřeno (všecky verze, i VIP), Božské dorty (obojí z repríz na netu, k TV se nedostanu) a dřív Pohlreicha a další pořady o vaření a kdysi hodně dávno Ulice. Pak mám ráda seriály TBBT, House M.D., Čarodějky, McLeodovy dcery, Ranč u Zelené sedmy, Tudorovci, Merlin a samozřejmě Gilmorova děvčata. No a pokud znáš Etiketu se Špačkem, tak ta mě taky bavila, i když to není seriál v pravém slova smyslu. :) A moc se těším, až dodělají úplně všechny sezóny Hry o trůny, všude slýchám, jak je to supr, ale prý taky napínavé a mně se nechce čekat, takže zatím odolávám. :) A přítelovi zas jedou Simpsni. :) Ale většinu seriálů jsme koukali spolu, vždycky při jídle. :D

    Krásný den! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upíří deníky jsem vždycky v televizi nějak minula:-( Ranč je fajn, na ten jsem zapomněla:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!