úterý 4. června 2013

Bramborové knedlíky plněné uzeným masem

  • 40 dkg uzeného masa 
  • 80 dkg vařených brambor
  • 45 dkg hrubé mouky
  • 2 lžičky soli
  • 1 vejce


Uvařené brambory  nastrouháme, osolíme, přidáme mouku, vejce a dobře zpracujeme.
 Těsto vyválíme a nakrájíme na kousky. Na každý kousek dáme nakrájené maso a dobře zabalíme.
Knedlíky dáváme do osolené a vařící vody a vaříme podle velikosti asi 6 – 8 minut.
Podáváme s kysaným zelím a osmaženou cibulkou.


7 komentářů:

  1. Tak tohle jídlo naprosto zbožňuju! Spousta smažený cibulky a kyselá okurka k tomu, taky jsem je dělávala. :) Akorát teda místo uzeného levnější variantu se špekáčky nebo "točeňákem". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobrá alternativa:-) já špekáčky moc nekupuju kvůli Sárince:)

      Vymazat
    2. Tak to je pochopitelné. :) Já mít potomka, tak se mu taky snažím dát to nejlepší. :) Akorát pro dva studenty prostě ten špekáček vyjde levněji, no. :D

      Vymazat
  2. Velmi chutné jídlo. Jej u nás doma vyžadují těsto z prášku :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně zase chutná z prášku bramborová kaše víc než z brambor:)

      Vymazat
  3. Tohle je nejlepší jídlo na světě! Škoda,že vcelku kalorická bomba. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova!!!! Proč musí být všechna dobrá jídla tak nezdravá? :-D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!