čtvrtek 13. června 2013

M(a)y Lovers



Krásný podvečer moje milé,

další měsíc uběhl kosmickou rychlostí a máme tady další "lovers", tentokrát za měsíc květen. Doufám, že se všechny máte skvěle a užíváte si krásných dnů.




Zara Top




Tuto krásnou Tuniku/ Top jsem dostala od své tchyně. Je ze skvělého materiálu a kombinaci nude&black miluji. Nosím jí teď velice často.



Nails-Shellac odst.tropic


Jsem blázen do této barvy. Chci jí nosit celé léto. Pod tlumeným světlem chytá nádech oranžové a na denním světle je až neonově růžová. Jedná se o shellac s odstínem tropic. Kdo jste z Prahy, ráda Vám dám kontakt na svoji manikérku, má opravdu zlaté ruce.



Versace Vanitas


Touto krásnou kazetkou mi udělal radost můj milý. Obsahuje miniflakonek s podmanivou letní květinovou vůní, neméně voňavé jsou i sprchový gel a tělové mléko. Nemůžu od nich odtrhnout nos:).



New Yorker


Dlouho jsem sháněla podobný náhrdelník z jednoho kusu. Původně jsem chtěla jednoduchý a to buď stříbrný nebo zlatý. Myslím, že "udělá outfit". Nakonec jsem sehnala tento, ale už mám objednaný i ten jednoduchý:)


Alverde šampon s kofeinem



Tento šampón mi doporučila Kiki z life-of-kiki.blogspot.cz, dostala na něj tip v modelingové agentuře. Rychleji po něm rostou vlasy, celkově se posílí a méně padají- alespoň mně, akorát si po něm nezapomeňte nanést kondicionér. Jen rychle ubývá má totiž gelovo-vodovou konzistenci. Já už načínám třetí balení. Seženete ho v drogerii DM v "alverde koutku". 200ml á 63kč.
P.S.: Dostala jsem od ní i ten šedý svetr nalevo. Najdete ho u ní v outfitech:)


Bourjois - Douche Délices de Soleil



Nejlepší sprchový gel ever. Tropickou limitku Balea už mám odzkoušenou a když jsem v drogerii zahlédla sprchové gely od Bourjois, neodolala jsem. Tento obsahuje vitamin E, slibuje zintenzivnění opálení a nádherně voní po vanilce. Běžte se na něj podívat:)




Elséve& Garnier fructis


Dále Vám můžu doporučit i šampon Nutri-Gloss od Elséve  - dodá vlasům potřebný lesk a v kombinaci s balzámem na vlasy -byl zrovna ve slevě:-D, udělá opravdu dobrou službu.



Vanilla body butter


Toto tělové máslo seženete v Albertu za čtyřicet dva korun !!!!! Je ale važně dobré, krásně voní a dobře hydratuje pokožku, pupínky Vám po něm nenaskáčou. Pokud máte rádi vanilku, zkuste ho:-)



L'oréal Lumi&True match

Lumi a True match myslím nemusím představovat, všichni je určitě dobře znáte. Lumi je odlehčenější verze TM, který si nechávám spíše na podzim. Apropo, chtěly byste samostatnou recenzi na Lumi? Odstíny jsem zvolila W3 a N4

NYC rtěnka


Co se týká červených rtů, jsem skeptik, ale tento od NYC mi docela sedí. Je v odstínu -big- red apple. Měla jsem ještě apple caramel, ale tu mi sebrala Sárinka:)



L'oréal Triple active


Za mně nejlepší odličovací ubrousky na cesty. Příjemně voní, dobře odlíčí a jsou bez alkoholu:)



Maybelline Color Tattoo - Pink gold, On ano On Bronze



Všem důvěrně známé tattoo. Miluji je všechny a žádné jiné stíny nechci nosit. Znáte to? Když se do něčeho zamilujete chcete nosit jenom to..:-) Ty růžové jsem zase dostala od Kiki a těm hnědým jsem podlehla v drogerii. Zatím mám sbírku tří, uvidím, jestli budu rozšiřovat:)



Kostkovaná šála, Selmars.cz
zdroj: www.selmars.cz



Láska na první pohled. Sehnala jsem ji na selmars.cz. (doporučuji:)). Je sice velmi podobná té od Burberry, ale nikde nekřičí loga, jako to bývá u plagiátů. Jsem s ní moc spokojená. Nosím ji jako kruhovou k jednoduchým outfitům. Moc příjemná.


Alnatura soja drink


Mou velkou neřestí jsou svačiny. Stále jsem v poklusu, proto si vždy do kabelky beru jeden čokoládový soja drink. Zasytí a zažene chuť na sladké. Poradila mi ho Móňa z themumsdiary.blogspot.cz :). Je výborný, znáte ho?


Reserved košile

zdroj: www.reserved.com/cz

Reserved v Palladiu mě nikdy nezklame. Všechny kousky od nich mám xlet-stále ve skvělém stavu, ztotožňuji se z jejich designem a ceny jsou vzhledem ke kvalitě více než pohádkové. Na první pohled mě dostala i tato kostkovaná košile s aplikací na ramenou. Nikdy jsem neměla kostkované košile ráda a taky jsem se zapřísáhla, že si žádnou nikdy nekoupím, ale "člověk míní, pánbůh mění". Ráda ji nosím na procházky s kočárkem i na výlety do přírody....a někdy i po městě:)







Schwarzkopf Got2be


Nanaším si jej vždy po fénování do délek vlasů. Vlasy uhladí a provoní. Už si bez něj nedokážu představit denní rutinu.



Botovo.cz

Botovo se asi stane mojí zhoubou. Poprvé jsem o něm slyšela u Natt (beautymanners.blogspot.cz). nikde jsem neviděla tak krásné boty jako právě tady.

13 komentářů:

  1. Na ten kofeinový "alverďák" jsi mě docela nalákala. :) To tělové máslo už několik měsíců mám, kupovala jsem ho někde v Albertu nebo Intersparu ve slevě za 25 korun. Je příjemné, ale vůbec mi nevoní jako vanilkový cukr, spíš jak opalovák. :D Sojové mléko jsem chtěla vždycky zkusit, ale ještě nebyla příležitost. Snad někdy bude. :) Košile z Reserved je supr, miluju kostkované košile. Jen je moc nemůžu sehnat v přijatelné cenové relaci. Po tom mléku od got2b pokukuju už taky dobu. :)

    Krásný den! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu úžasný, vyzkoušej ho a uvidíš:-) Mně to mléko voní zvláštně sladce, ale hezky:-) v dmku mají ta mléka ještě ve dvou příchutích, tak Ti třeba taky zachutná:-) a tu košili mají teď v Reservedu ještě v modré, včera jsem po nich akorát koukala a v Camaieu jich mají spoustu ve slevě:-)

      Vymazat
  2. Bohužel mně shellac nedrží, ach jo. Zrovna tuto barvičku jsem zkoušela. Je nádherná. Měj se krásně, denně na tebe vzpomínám, vážně.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou všechno tak krásné věci, že nevím, co mám dřív komentovat ...

    OdpovědětVymazat
  4. Wow to je novinek, jedna hezčí než druhá:)

    OdpovědětVymazat
  5. A s botovem jsi měla dobrou zkušenost? Velikost seděla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, dobrou. Velikosti sedí, akorát boty s uzavřenou špičkou jsou malilinko užší, ale ty máš nohu jako Popelka, takže myslím, že bys problé mít neměla, Ájo:) doprava je super. Kurýr Ti botky zaveze až domů:)

      Vymazat
  6. So nice and interesting items! Lovely selection darling! Nice post.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!