úterý 11. června 2013

Jak naučit dítě na nočník

1) Přineste nočník a vyndejte z něj hračky.
2)Sundejte dítěti plenku, běžte jej chytit a pokuste se jej usadit znova.
3) Vytřete počůranou podlahu, na které jste uklouzla a ošetřete si rozbité koleno.
4) Znovu dojděte pro dítě, převlékněte mu tričko umazané od "čehosi" a posaďte jej na nočník.
5) Utřete své ratolesti nudli, uklidněte jej a rozumně mu vysvětlete, že v ....( deseti)......letech by už plenky míti opravdu nemělo.
6) Nasaďte dítěti plenku,dejte si něco na uklidnění, klidně babičce upijte Alpu nebo snězte celou bonboniéru rumových pralinek a zkuste to další den.

zdroj: www.youtube.com

Hodně optimismu a dobré nálady v nadcházejících dnech, moji milí.
Vaše máma
  

13 komentářů:

  1. :D Snad to není tak zlé. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen občas....a s odstupem času k popukání:-D :-)

      Vymazat
  2. Tyhle ty tvoje návody mám ráda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mne pobavilo. Naštěstí už to mám za sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se těším, až mi Sárinka přestane všechno bojkotovat:)

      Vymazat
  4. Děkuji velice za rady :D Právě teď jsou pro mě aktuální. Posledních několik týdnů se jimi poctivě řídím :D

    OdpovědětVymazat
  5. to je milé! :D. tak držím prsty pri ďalšom skúšaní... nech sa nerozbije aj druhé koleno :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. porad se ji nechce?vikinka ji to nauci :-)
    drzim palecky,aby se brzy zadarilo a hlavne chce to trpelivost....my uz mame plinu jen na noc.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naštěstí mi teď začala chodit na wc s dětským prkýnkem, ale plenky má stále:/

      Vymazat
  7. sikulka :-)
    Vikca zacal chodit na zachod az teprve minulej tyden a i do travicky.....na jare jsem ji sundal@ plinu na ven ,aby se to naucila ........ doma take litala bez pliny,abych ji nepletla......ted uz vydrzi nekolik hodin bez pocurani a kakani i na delsich cestach :-)jsem hrozne rada...... plinu ma jednu na noc nekdy dve podle toho kolik vypije....... mejte se krasne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!