středa 19. června 2013

Antiwishlist aneb na čem neujíždím

Hezké odpoledne,

není tomu tak dávno, co jsem u Rendy a posléze i u několika dalších bloggerek zahlédla článek "Antiwishlist" a nechala se taky inspirovat. Jak už asi předpokládáte, jedná se o soupis věcí, které jste třeba chtěly mít rády a zklamaly Vás a nebo zase ty, které jsou třeba masou milované a vy na ně jen rozpačitě koukáte....zkrátka ty, kterým chybí to pověstné "zazazu".






Padesát odstínů šedi/ temnoty....

zdroj: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjYVLTalZzlhZ-oSSylJIZumsqIzmFrsxbZQ3FayIgmKJu76ANq3Sxn4yp6bPXHD0bujXoduebvH4FTGcAWtAPlutE5exfZuuKKxNRxeBwThC47sf47i5To-6U41FhGG4SNpbm5ly0oOlK5/s1600/1397876-img-kniha.jpg


Denně vídávám slečny a dámy s růžovými líčky v metru, začtené do této novodobé harlekýnky. Pana Graye miluje valná většina z Vás, ale mně ten narcis neimponuje. Nehledě na nulovou hodnotu obsahu. Čtěte Padesát odstínů, zbožňujte Graye, běžte klidně i studovat literaturu jako Stázinka, ale u přijímaček si to hlavně  nezařazujte ke klasice:-) Odpustte mi, všechny milovnice šedé, za mě je to hodně špatně napsaný brak.




Beauty boxy

zdroj: hotmode.cz

Ladybox jsem vyzkoušela jednou....a naposled. Od té doby, co jsem si vyměnila SWAP s Jane už žádnou neosobní krabičku krásy nechci. Je mnohem lepší vybírat poklady pro konkrétní osobu a těšit se a doufat, jak se bude těšit adresát a zároveň s nadšením rozbalovat balíček od někoho milého. Swap doporučuji:)




Kosmetické značky Ziaja, Astor, Fleur de Santé...Módní značky Diesel, Replay, Abercrombie, Terranova, Redial

Neumím to vysvětlit, ale nebaví mě. Nesleduji jejich kolekce, nijak mě neokouzlily.



Boty Jeffrey Campbell



zdroj: jollburrfashion.blogspot.com


Mnohými slečnami milované, pro mě to jsou kopyta. Ani se ke mně nehodí. Líbí se Vám?



Mimivychytávky



Parní sterilizátory, kamery, zvlhčovače vzduchu, chrániče na kolínka(když dítě leze) a já nevím co ještě. Určitě to jsou dobré věci, pomocníci maminek, ale já jsem stará škola. Nikdy jsem žádnou hyperextražůžo elektronickou vychytávku neměla a taky funguju. Technickým vychytávkám moc neholduji:)




Bubbletea
zdroj: tastea.cz


Mléčný nápoj se žvýkacími perlami, či jak to jinak nazvat..nevím. Nikdy jsem ho neochutnala a nijak mě ani neláká. Znáte ho? Stojí za to?:)


14 komentářů:

  1. Už vím, proč jsi mi tak sympatická. Naprosto souhlasím se vším.

    OdpovědětVymazat
  2. nedávno som písala niečo podobné pod názvom - To čo nemusím. Tu sa zhodujem jedine s knižkou akosi ma neláka aj ked je o nej písane všade.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to věc názoru, 50odstínů ... jsem četla, už čekám na trojku... klidně mě za to, dámy, ukamenujte:D s kolegyní jsme v tom našly i to něco víc, ale chápu, že se to některým nelíbí... (hlavně, že nejsme stádo se stejným názorem na všechno - myšleno v dobrém, prosím!)... můj antiwishlist by byl asi jiný, ale souhlasím s ladyboxem a botama :D tohle opravdu není pro mě:D Ty mimivychytávky - když to někomu pomůže, proč ne, něco může být fajn, ale naši rodičové to neměli a taky jsme přežili:D I když, pamatuješ, jak jsi mi v těhotenství ukazovala na netu, že Sáře pořídíš nějakou tu extra lahvičku? Už nevím přesně, co to bylo, ale teď mě ta vzpomínka pobavila:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nemám ráda stádovost:-), ale pěkně mě štveš jako!!!! Máme pro Vás zabalené dárky k Vánocům, neviděli jsme se asi sto let, takže se paní Dosoudilová laskavě uvolněte z práce a dohodněte si rande se Smolkovou. Díky :-*.....jo a tu samosterilizační ,nebo jak se to píše, lahvičku mám a je úplně na nic :-D

      Vymazat
    2. Jo já? :D Ty seš dobrá, když Ti volám, tak to nebereš:-P No, nápodobně:D za chvili k tomu přibydou dárky k svátku a narozeninám:-PP A v práci nejsem, už třetí týden marodím a Luky taky:D Ale hned jak se uzdravím, tak si musíme napsat (já vím, haha:D ) ale fakt... od prosince jsem Vás neviděla... :( Ty sis ji fakt pořídila? :D Ji hoď na net, třeba si ji někdo vezme ;-)

      Vymazat
    3. Ty jsi mi volala? Máš nové číslo? Mně Sárinka rozbila telefon, musela jsem si narychlo koupit nový, asi jsem si špatně opsala číslo. Pošli mi sms prosím. Hlavně se brzy uzdravte:-*.....Lol, já už ani nevím, kde jí mám, ale podívám se akdyžtak ji schovám pro Tvoje:)

      Vymazat
    4. Naposledy někdy před měsícem, ale pak jsem to vzdala :D číslo mám furt stejně...:-) zítra si písnem:-) Díky, u Lukyho to ještě chvilku potrvá, já snad budu brzo ok...:-) Kdyžtak mi napiš mejla - co je nového, co vy dva s Ríšou, jak se má Sárinka....??? :-) (HDosoudilova@seznam.cz)

      Vymazat
  4. S většinou věcí souhlasím a mám to podobně:)
    Tak jsem se tu po dlouhý době zase objevila, co se týče celého blogspotu a tady u Tebe, Domí, je to moc hezký:) Sárinka už je hrozně veliká a KRÁSNÁ!:)
    A už se moc těším, až vyzkouším pár tvých receptů, třeba kari rizoto:)
    Měj se hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jančo, jsem moc ráda, že jsi se ozvala. jak jsme s Ríšou smazali Facebook, tak jsem o spoustu cenných kontaktů přišla:-( Btw, máš u mě ještě tu knížečku z toho skanzenovýho muzea, musím Ti jí vrátit. Kdyžtak se mi ozvi na mail, prosím, a domluvíme se:)

      Vymazat
    2. No vidíš, to jsem úplně vypustila z hlavy:)
      Myslím, že si ji můžeš nechat na památku a po večerech si ji třeba pročítat:) Stejně někdy plánuju se tam jet znovu podívat, hrozně se mi tam líbilo:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!