neděle 2. června 2013

Kari rizoto

Trochu "babicárna", ale nám doma chutná :-)


  • rýže parboiled
  • mražená zelenina
  • vařené/pečené kuřecí maso
  • eidam
  • kari, sůl, pepř.



Rýži, zeleninu i maso uvaříme zvlášť. Po té promícháme rýži s kari kořením, masem a zeleninou. Osolíme, opepříme, poklademe eidamem a dámě ještě na chvilku zapéct.

Dobrou chuť:)



8 komentářů:

  1. Domi, já mám tahle "míchaná" jídla úplně nejradši! Skvělý nápad, určitě si to co nejdřív udělám. :) (maj teď v Bille tu mraženou zeleninku slevněnou!) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já:-)...jé, tak to si udělám zásoby. Díky za tip:)

      Vymazat
  2. To je super označení...babicárna. Tyhle jídla mám nejraději na oběd, hlavně moc nevařit.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, já mám rizotto strašně ráda, i když potřebuju sakra dávku, aby mě to zasytilo:D
    Ale bojím se dělat si ho sama, mám strach, že se nepovede, že nebude chutnat tak, jak jsem si vysnila..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to teda moc chutně! :) No musím to zkusit! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!