středa 29. května 2013

Swap s Jane and her world

Krásný jarní podvečer,


Na psaní tohoto článku jsem se strašně těšila, jde o můj první swap a jsem ráda, že jako první, kdo se do projektu se mnou zapojil, byla moje milovaná Jane, její blog plný inspirativních receptů, módy a kosmetiky jistě všechny dobře znáte:) a brzy se určitě i u ní na blogu swap objeví.

Co je to swap?
 
Jedná se o balíček produktů, který si vyměníte s nějakou jinou slečnou/bloggerkou. Buď si obě strany určí počet dárečků, téma (což je skvělý nápad, určitě nějaký další tématický swap uvítám) a nebo cenu. My se s Janičkou dohodly na rozumné celkové ceně 300kč (No, obě jsme lehce přetáhly...:-D), která i koresponduje s cenami beauty boxů, ale swap je podle mě o milion tři sta šedesát pět tisíc dvě stě padesát jedna milionů lepší. No a pak si v určitý týden/den balíček pošlete. Měla byste některá do budoucna o swap se mnou?:)



Musím se přiznat, že jsem se na rozbalování balíčku těšila jako malé dítě. Miluji překvapení:)

Janča mi poslala swap opravdu důkladně zabalený v papírové krabici, která byla ještě vystlána papírovými "koulemi". Pro ekology: Třídím, třídím! :-)



Uvnitř nás se Sárinkou čekalo spoustu krásných holčičích pokladů a milý dopis od Janči....















Sárinka si svojí část swapu - dřevěné puzzle se zvířátky okamžitě poznala a hlásila se k ní (celý večer) :-). Děkujeme Janče za milý dáreček.


Všechny poklady pohromadě. Pojďme se společně podívat na ty dívčí radosti blíž:-)

P.S.: Omlouvám se za menší formát fotek, nevím proč mi nejdou zvětšit.













Překrásné kytičky do vlasů na sponce. Už se těším, až je zakomponuji do nějakého romantického looku :-) Budou mi Janičku připomínat pokaždé, když si je nasadím:)


Krásný metalický lak na nehty. Nevím jestli to byla náhoda nebo mě má Jane tak dobře přečtenou. Miluji všechny ty holčičí třpytivé záležitosti.










Zbožňuji všechny koupelnové wellness přísady do koupele a sprchové gely. Tyto tři - jahodový, vanilkový a čokoládový si náležitě v domácí lázni vychutnám.














Oční stíny v originální žluté a čokoládově hnědé jsem vyzkoušela hned. Na očích vypadají opravdu dobře. Zkoušely jste někdy podobnou kombinaci?


Vyfotit Sárinku bez puzzlíků nebylo možné:)  Jsem velká fanynka dřevěných a ručně vyráběných hraček a Sárulínka také.













Miláček swapu. Smyslná letní vůně v roll-on. Grace. Ideální do kabelky. Aplikace je tak jednoduchá, jsem z toho nadšená, ještě nikdy jsem se s takovou aplikací parfému nesetkala.





Děkuji Janičce za to, že se mnou do tohoto projektu šla. Děkuji za krásné dárečky, i za Sárinku a těším se na další bloggerské propojení našich beauty světů!:-)

6 komentářů:

  1. krásny swap! ako vidím každá z vás si tam niečo našla :D
    super!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano:-D :-)) dĚKUJI, JSEM z tohoto projektu nadšená:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. viď? Také jsem nadšená:-)ráda bych ho realizovala dál:)

      Vymazat
  3. Domi, moc se omlouvám, že jsem to propásla :( Chybu ihned napravím ...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!