pondělí 27. května 2013

True Match L'oréal


Sárinka mi nedávno rozbila můj oblíbený make-up YSL a tak jsem měla alespoň dobrý důvod vyzkoušet zase něco nového. Přestože je True Match více jak o polovinu levnější, nezklamal a myslím, že se jedná o vydařenou levnější variantu, kterou si budu kupovat do té doby, co Sárinka bude demolovat všechno, co ji pod ruku přijde:-)

Balení: krásná skleněná lahvička s umělohmotnou stříbrnou pumpičkou a transparentním víčkem. Král z drogérie:)


O make-upu: Seženete ho v každé drogerii za cenu okolo 430kč za 30ml. Parfemaci má vemi podobnou jako BB Nude Magique a dostupný je v několika odstínech. ( C-chladný odstín, W - teplý odstín, N- přirozený), já jsem zvolila N4 - Beige.


Plusy:


  • Střední až silné krytí. Mnohdy nepotřebujete ani korektor.
  • Díky mikročástečkám pleť působí svěže a projasněně, ale zároveň se nelesknete.
  • Na pleti vydrží bez problémů celý den.
  • SPF 17
  • Dobře se aplikuje, nežmolkovatí se, ani se neslévá.
  • Působí přirozeně a v nabídce je dost odstínů, myslím, že si vybere každý/á :).

Mínusy: 
  • pumpička by mohla být trochu delší.

9,5/10







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!