neděle 12. května 2013

Sára, rok a půl

Po delší době pro Vás mám článek o své zlaté ratolesti.

Sárinka oslavila dvacátého druhého dubna rok a půl.  V poslední době udělala velké pokroky zejména ve verbální komunikaci. Minulý měsíc podstoupila vyšetření krve, protože poměrně málo přibrala, ale naštěstí je v pořádku a malý váhový  příbytek byl způsobená růstem stoliček a s tím souvisejícím nechutenstvím. Čeká nás ještě vyšetření na kožním, očním a zubním, ale doufám a myslím si, že bude všechno v pořádku.

Výška: 85,5cm

Váha:  10,15kg

Nová slova: dob-r-ý, nechci, mamí, papat (+ spojuje: mamí na, tam ne, haf tam..)

Nová pohybová aktivita: vyleze si na židli, nakrmí se, chodí po schodech a taky jako rak

Co má ráda:  Sárinka si ráda kreslí, hraje si na hřišti, kam už chodíme bez kočárku. Ráda si taky hraje s mojí kosmetikou. Nedávno mi rozpatlala novou rtěnku a rozbila mi můj oblíbený make-up ve skleničce.  Aplikaci šminek ještě budeme muset vychytat :-)









17 komentářů:

  1. Je rozkošná, šikulka malá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ona je prostě celý Ríša :) A je krásná .. a už se těším až s vámi, kočky, někam vyrazím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako přes kopírák:) I my se moc a moc těšíme, Jani:)

      Vymazat
  3. Já se také těším, až vás zase uvidím třeba na hřišti :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný! :) Blahopřeji Domí! :) Ten čas letí! :) Vyroste z ní krasavice po mamince a samozřejmě, že i po tatínkovi. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je báječná:-) Tak strašně to letí.... a malá se činí, je to vidět:-) Chybíte mi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty nám taky strašně moc chybíš:-( Je pitomý, že jsme teď ve Slanym, ale poměrně často jezdíe do Phy, takže čekám na smsku, že máš volno a něco naplánujeme. Mám Tě ráda

      Vymazat
    2. Ve Slanym? Aha... no, do pondělí mám dovču, tak co v sobotu odpoledne a nebo v neděli něco podniknout? ;-) já se přizpůsobím...

      Vymazat
  6. Je uz z ni krasna velika sikulinka, taky bychom vas uz rady videli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my bychom Vás rády viděly, sluníčka naše

      Vymazat
    2. Tak az budes u mamky,tak se ozvi,dojedeme nebo klidne se muzeme sejit i nekde v centru :-)Jen ted v pulce cervna odjizdime na par dni do Nemecka,jinak muzu kdykoliv :-)

      Vymazat
    3. Jinak proc musite litat po tolika doktorech? :-(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!