čtvrtek 16. května 2013

Hovězí na zázvoru

  • hovězí zadní (nejlépe na plátky)
  • cibule
  • mletý zázvor
  • olej
  • sůl

Hovězí plátky, omyjeme, osušíme a hustě z obou stran posypeme mletým zázvorem a trochu posolíme. Cibuli si nakrájíme nadrobno a necháme zesklovatět na oleji. Přidáme maso a asi pět minut zprudka opékáme. Ztlumíme plamen a přilijeme vodu. Dusíme cca hodinu, poté odklopíme a šťávu vyredukujeme (Kdo nechce čekat, zahustí jíškou).

Podáváme s bramborami nebo s rýží.

 

8 komentářů:

  1. Recept zní lákavě. To určitě někdy vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejku, mňam!! Já hovězí ještě nedělala a strašně dlouho jsem ho neměla, o to ho mám radši a na tohle mám strašnou chuť a sbíhají se mi sliny! :D
    /teď si musim jít pro jídlo/

    OdpovědětVymazat
  3. Teda sice sem dneska plná k prasknutí. Ale tohle vypadá výborně! Až z toho mám hlad! :D :) Ten recept musím zkusit! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!