pátek 28. června 2013

Aknecolor

Hezký den,

na dnešek jsem si pro Vás přichystala článek o Aknecoloru. Znáte ho?
Předem se omlouvám za šílenou kvalitu fotek. Sárinka si mi trochu pohrála s foťákem a já (netechnická) nevím co s tím.




Aknecolor je tónovací krémpasta, kterou seženete v lékárnách, za cenu cca 150kč za 30g. Aknecolor je určený ke korekci a léčbě akné (Acne vulgaris 1. a 2. stupně komedony, červené pupeny a neštovičky) a je dostupný ve dvou odstínech-já si vybrala ten tmavší.

Prodává se v klasické mastičkové tubě, uschované v papírové krabičce, obsahující ještě příbalový leták. Aplikace je jednoduchá, jednoduše krémpastu vytlačíte podle potřeby -  jako pastu na zuby.

Možná se teď ptáte, co se mi stalo tak hrozného, že jsem si šla koupit Aknecolor. K velké radosti všech haters a anonymů jsem si na obličej nastříkala samoopalovací sprej ze Sephory a dostala slušnou alergickou reakci- celou dobu jsem si myslela, že to mám z micelární vody od Biodermy, až později se prokázalo, že mi pupínky naskakují právě ze samoopalovacího spreje.






 



Aknecolor doporučuji nanášet lokálně, pouze na postižená místa. Docela totiž vysušuje (to je pro pupínky dobře). Mohu potvrdit již znatelné zlepšení po dvou dnech.
Pokud se ale přece jenom rozhodnete nanést si ho na celý obličej (musím uznat, že celkem hezky sjednotí barvu pleti. Na základce jsme ho s holkama používaly jako make-up:-D), DOPORUČUJI POUŽÍT hydratační krém a poté zafixovat transparentním pudrem (pokud máte pleť mastnější). Také si dávejte pozor, abyste se neotřely obličejem o oblečení (límec), Aknecolor totiž docela maže oblečení.
 
 
 
Jestliže venku prší nebo sněží a nebo pokud jdete cvičit. Radši si ho nanášejte pouze lokálně. Moc rád se totiž rozpíjí a stéká z obličeje. Obecně doporučuji nanášet na celý obličej jen když jste doma. Výdrž bez sahání si na obličej a nechtěných vnějších vlivů a fixace je pak cca 6hodin.
 
 
 
 
 
Velkým plusem Aknecoloru je i silné krytí (Dermacol make-up cover kategorizuji jako extra silné) a příjemná vůně - cítím růže.
 
 
 
 
Konzistence je trochu tužší-pastová, ale roztírá se poměrně dobře. Asi tak jako Indulona.

 
 
 
 
Na pleti je po rozetření téměř neviditelný. Doporučuji ale důkladné odlíčení, aby Vám ucpané póry nenadělaly ještě větší paseku:)
 
 
 
 

Znáte Aknecolor? Používáte ho?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 


3 komentáře:

  1. Ten je úžasný:-) na základce jsem strašně trpěla flekatou a porovou pletí a krom jiných mastí a roztoků mi kožařka tenkrát předepsala tohle a fakt mi to perfektně pomohlo:-)) Doporučuju:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem ho v pubertě na pupínky, byl fajn. :) Léčí a kryje, navíc nestojí tolik, takže téměř značka ideál. :) Akorát jsem měla tu světlejší variantu.

    OdpovědětVymazat
  3. Aknecolor si nemůžu vynachválit! Akorát používám light odstín.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!