pátek 3. května 2013

BB cream Dr.Brandt





Hezké májové odpoledne,
 

měla jsem možnost vyzkoušet BB krém od Dr.Brandt (dostupný v Sephoře), přestože se snažím upřednostňovat kvalitu před kvantitou a měla jsem na doporučení kamarádky velká očekávání, BB mě bohužel zklamal a jsem ráda, že jsem si před případným nákupem mohla vyzkoušet vzorek (cca 5 aplikací).







Plusy:


  • Je jen v jediném odstínu a přizpůsobí se odstínu Vaší pleti.
  • Snadno se nanáší
  • Bezprostředně po aplikaci vypadá dobře.
  • Pomáhá prý redukovat vrásky a působí jako prevence.


Mínusy:


  • V Čechách dostupný jen v parfumeriích Sephora.
  • Na pleti nevydrží celistvý déle jak 5 hodin.
  • Mně vysušoval a zvýrazňoval nedokonalosti.
  • málo kryje
  • Po otevření se musí spotřebovat do šesti měsíců.
  • Pro někoho vyšší cena. 990kč za 30ml myslím.
  • Kdybych nevěděla, že je to slavný Dr.Brandt, myslela bych si, že jde o nepovedený drogérkový tónovací krém.
zdroj: www.feminspire.com








BB na pleti. Lepší fotku bohužel nemám:)


Celkové hodnocení 5/10. Myslím, že tento BB bude vhodný pro ženy (a muže) se zralejší nesuchou pletí bez nedokonalostí.



Používáte BB krémy? A jakou s nimi máte zkušenost?

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Sárinka má pocintaný tričko to není moc reprezentativní, ale děkujeme:-))))

      Vymazat
  2. Já nemůžu sehnat dostatečně světlý BB krém, takže nepoužívám. Na zamaskování a sjednocení mám Aknecolor light a pudr od Rimmelu.
    Na fotce ti to strašně sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknecolor je dobrý, mně hodně pomáhal v pubertě na akné a Rimmel máš Stay matte?:-) Děkuju moc:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!