pátek 21. září 2012

Podzimní wishlist

podzimní wishlist


Ve svém podzimním wishlistu toho moc nemám, protože všechno, co jsem potřebovala, jsem si nakoupila, proto jsem si do něj zařadila jen:

1) pyžamo. Mám samé saténové košilky, což jistě také plní svůj účel, ale já bych ráda zimu přečkala v teple bez rýmy.

2) Vyšívaný porcelán Dity Pecháčkové - čajová sada. Takže až si ho pořídím, mé milé kamarádky, budu Vás zvát na čaj o páté a domácí máslové sušenky :-)

3) obyčejná bílá košile by neměla chybět nikomu. Dá se jakkoli nakombinovat a když si koupíte trošku větší a ohrnete rukávy, vypadá naprosto božsky. Často jí nosí Chantal Poullain a neskutečně jí sluší, proč by neměla slušet nám, že?:-)

4) růžová kruhová šála dodá jednoduchému outfitu šmrnc. Mám ráda jednoduché outfity s jedním výrazným prvkem.


7 komentářů:

  1. Domčo po tom vyšívaném porcelánu toužím také! už jsem našim oznámila, že ten s lněnou výšivkou bude můj svatební dar. Jsem asi staromódní, ale podle mého by měla každá nevěsta dostat porcelánovou sadu :). tak třeba si ho můžeš přát právě k té tvé svatbě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si k narozeninám koupím tu lněnou čajovou sadu si asi kupovat nebudu. Ríšova babička nám dala nádhernou starožitnou sadu prvorepublikového porcelánu komplet. Omáčkovníky, talíře, hrnečky, mísy, slánky....luxus a vypadá jako nové:-) Budu ji používat jen na Vánoce a při zvláštních příležitostech

      Vymazat
  2. Teda ty se máš! Mě po babičce (tátově mamince) nezbyl ani její krásný porcelán, ani povlečení, které nám střádala. Příbuzní se všeho zbavili, aniž by se nás zeptali, jestli něco chceme. :/ závidím ti..ten tvůj bude mít mnohem vyšší hodnotu, protože je právě od babičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je věčná škoda:-( Ale co naděláme, někteří i starožitnosti berou jako harampádí:-( Je opravdu krásný, ale nechci ho poničit, trochu se i bojím s ním manipulovat:) Ten Dity je také nádherný, líbí se mi mnohem víc než kdejaké inovátorské moderní nádobí. Akorát celý ten komplet stojí docela dost:-(

      Vymazat
    2. Je to tak.. někteří to tak opravdu považují. Já vím, že je drahý. Ale když se podíváš na ceny českého porcelánu, třeba karlovarského, jsi téměř na stejné ceně :/

      Vymazat
    3. to je pravda no a je od Dity <3 :-D :)))

      Vymazat
  3. Přesně tak :D ale stejně jí zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!