středa 22. května 2013

BB cream Nude Magique od L'oréal

Krásný májový podvečer,

užíváte si jarní pohodu někde venku, výletničíte nebo relaxujete doma na zahradě nebo chytáte bronz na terase?:)

Dnes Vám přináším recenzi na mnohými milovaný i nemilovaný BB cream Nude Magique od L'oréal. Myslím, že tento BB vyvolal ještě rozporuplnější reakce než BB od Garnier (budiž mu země kosmetického světa lehká).


Balení: bílá umělohmotná tuba s metalickým fialovým víčkem a nápisem. Oproti osatním BB mi přijde hodně atraktivní.

O BB: Tento BB najdete v Čechách ve dvou odstínech. Já jsem si koupila ten tmavší, přijde mi mnohem přirozenější než ten světlý, který mi přijde moc do oranžova. Unikátní je jeho bílá barva, obsahující drobné pigmenty (tečky), které se po aplikaci "rozpustí" a dokonale se přizpůsobí odstínu Vaší pleti.  Parfemovaný je stejně jako True Match. Cenově se pohybuje od cca 260-330kč a seženete ho v každé drogerii nebo na e-shopech.


Plusy:

  • Nedělá fleky a na pokožce vydrží bez zafixování až osm hodin (alespoň mně).
  • Přizpůsobí se tónu Vaší pleti
  • Jednoduše se nanáší
  • Dostatečně kryje
  • Nezvýrazňuje T-zónu
  • má lehkou konzistenci, ideální pro teplejší dny, kdy je make-up moc
Mínusy:



  • SPF má pouze 12 a to  je pro mnohé málo
Promě je to nejlepší BB ever. Jsem s ním maximálně spokojená, kosmetika L'oréal mě celkově poslední dobou mile překvapuje a přijde mi srovnatelná s dražšími značkami.

10/10










5 komentářů:

  1. Teda já se nestačím divit, ten tmavší má fakt mnohem lepší odstín než ta světlá "oranžáda"! Zkusím asi tester, protože jinak mi celkem právě vyhovuje, jak píšeš, jen ta barva je na mě silnej kalibr. :) Buď ho dodělám na léto, až budu opálená (jestli budu někdy opálená) a nebo poputuje dál.

    Moc pěkný článek! :)
    Runa

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělé, že máš ten svůj BB. Já mám jeden 8/10 a druhý 7/10. Tak ještě musím najít 10/10 jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ty jsi taková guru...nemáš zkušenost s některým z asijských krémů? Chtěla bych nějaký vyzkoušet, ale trochu v tom plavu a nevím který

      Vymazat
  3. Ten jsem zkoušela a je na mě moc tmavý. Ale myslím, že tobě sedl dobře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!