sobota 30. března 2013

Velikonoční giveaway - lak na nehty Illamasqua, odst. Throb

Krásný velikonoční večer,

původně jsem Vám dnes chtěla ukázat březnový Ladybox, ale protože jsem ještě chtěla stihnout giveaway do Velikonoc,rozhodla jsem se články prohodit.

Giveaway je právě o jeden z produktů z březnové krabičky krásy a to o lak na nehty legendární a velmi oblíbené značky Illamasqua v odstínu šťavnatých červených plodů, Throb.



Pravidla
  • Být pravidelným čtenářem blogu (Tabulka s ikonami po pravé straně).
  • Sledovat i facebookové stránky Jedné mámy zde.
  •  Napsat, kde/ jak jsi se dozvěděla o mém blogu. A co se Vám líbí a co ne.
  • Napsat na sebe kontakt (e-mail), pro případné oznámení výhry.

Kdo nebude splňovat všechny podmínky giveaway, nebude zařazen do slosování.

Giveaway končí 15.4.2013 (včetně), následující den vylosuji jednoho výherce.:)

 

28 komentářů:

  1. Myslím, že vše poctivě splňuji:D
    Mno a dozvěděla jsem se o tomto blogu od své kamarádky Domči :-P
    HDosoudilova@seznam.cz

    P.S.: Miluju tvůj blog, tak v tom pokračuj. Nejvíc asi články o vás a o Sárince:-)) a pak recepty a drby :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že už si nepamatuji, jak jsem se dostala na tvůj blog. Asi přes nějaký jiný blog, kde jsi nechala komentář, už vážně nevím, promiň. Vracím se sem, protože se mi líbí tvoje recepty a různé úvahy, kecání.
    Sleduji jak na FB, tak přes GFC.
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych se zúčastnila, ale nemám FB :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, pokud nemáš Facebook, tak máš výjjimku a pokud splníš i ostatní kritéria, zařadím tě do slosování:)

      Vymazat
  4. tak já to také splňuji :) dozvěděla jsem se o tobě... no... od tebe? ;) Baví mě, jak píšeš o svých denních radostech a starostech a bereš vše s nadhledem. A chodím sem pro inspiraci, co letí ;)

    makyhanzlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se o stránkách dozvěděla na FB Ladyboxu. A líbí se mi recepty, hlavně potom na domácí sójové mléko. No a taky giveaway :-)
    roselaflore(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. O tvém blogu jsem se dozvěděla na stránkách FB Ladyboxu. Na tomto blogu se mi líbí, že je všeobecně zaměřen - recepty, kosmetika, modní typy + giveaway :) a proti - asi nic, snad jen hezčí titulka :)

    waliszewska.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:-) Přes grafiku moc nejsem:-( :-D :-)) Ve slosování budeš mít číslo 5:)

      Vymazat
    2. To ani já ne :D a děkuji ;)

      Vymazat
  7. Já vše snad splňuji ... myslím, že ty jsi narazila na mě a něco jsi komentovala a já pak objevila tvůj blog, moc se mi líbil a dál to už znáš :D

    Mě se moc líbí články o Tobě a Sárince, o módě ... "Nelíbí" se mi, že jsi už dlouho nenatočila žádné video... ty jsem měla moc ráda :)

    Kontakt: janeandherworld@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Brouku, kde jsem Tě našla to fakt nevím ( skleróza je děsná věc :D ), ale jsem za to ráda ;))*

    zatloukalovam@vnol.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Na fb :) Líbí se mi hlavně tipy a recepty, taky new in a jednoduše posty o životě :)
    mylastadvance@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Z FB stránek Ladyboxu :)
    urbanovamichaela11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Blog už nějakou tu chvíli sleduji a FB stránky bych moc ráda také, ale nejde se mi na ně dostat. :( Snad to brzy půjde. Našla jsem Tě asi přes jiný blog, skrze komentář nebo zmínku? Už si nepamatuji. :) Ale moc se mi tu líbí, nejvíc recepty a tipy na potraviny nebo fígle v kuchyni. :) A pak sem chodím samozřejmě také kvůli kosmetice! :D A měla jsem ráda i videa, ale je mi jasné, že s maličkou na to není tolik času...

    Krásný večer
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, FB jsem před pár dny nachvilku zrušila. Sputěžíš s číslem 10:)

      Vymazat
  13. Jů, ten lak je super! Koukala jsem na něj na Asos, tak třeba mi bude štěstí přát :-)

    No, o tvém blogu jsem se dozvěděla... Už ani nevím, ale myslím, že od tebe :-)))
    Co se mi líbí? Tak třeba tvé recepty, vždy se mi sbíhají sliny, nebo to, že představuješ dostupnou módu, kterou si může skoro každý dovolit a která nevypadá o nic hůře než modely z mola :-) Máš skvělý styl psaní a tvé články se čtou jedna radost :D
    Nelíbí se mi, že už jsi dva týdny nic nepřidala. Jak je to možné?!? :-) I když tedy já nemám co říkat :D Doufám, že se věci v osobním životě rychle vyřeší a ty budeš zase skvěle blogeřit :)

    můj mail je lifeofkiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!