sobota 23. března 2013

Pomocníci při hubnutí

Hezký večer,

víme, že 50% našich proporcí ovládají geny. To, že 80% té druhé (námi ovladatelné) poloviny naší siluety ovlivňuje náš jídelníček a pouhých 20% pohybová aktivita, to také mnozí z Vás ví. Vyléčení dietáři už také pochopili, že se bez pravidelného přísunu jídla, dodržování pitného režimu a cvičení = celkové změny životního stylu, také daleko nedostanou a nebo se jim ztracená kila vrátí jako bumerang. Mohla bych psát do nekonečna a ještě dál, ale nerada bych papouškovala Nikki.

Dovolte mi představit Vám pomocníky, jejichž věrných služeb, využívám já.





zdroj: www.slecna.info
Zelený čaj je malý přírodní zázrak, má schopnost snížit hladinu špatného cholesterolu a napomáhá využít tuk jako zdroj energie z našich tukových polštářků:-). Nezapomeňte u něj pít dostatek čisté vody.









zdroj: http://trishdiaries.blogspot.cz.


 Pijte teplou vodu s vymačkaným citrónem každé ráno ještě před snídaní. Váš metabolismus se nastartuje rychlostí blesku. Dobré je také popíjet teplou převařenou vodu po celý den, odplavuje tuky ze stěn trávicího traktu.











zdroj: www.docsimon.cz



Čaj Reduktan od Leros seženete v každé lékárně. Zrychluje metabolismus, podporuje vylučování a mně zahání i chuť na sladké:-)















zdroj: www.cocacolasabco.com
zdroj: www.potraviny-sroubek.cz
  

 Přiznávám, není to nejzdravější, ale jedenkrát za dva měsíce si "lajtku" dám. Redbull light je mou týdenní neřestí.





zdroj: www.doma.nova.cz
Po žvýkačkách (mentolových bez cukru) sahám po každé, když muž otevírá sáček s chipsy nebo krájí parmazán...










 
zdroj: www.metabolizmus.sk

Nesolené, blanšírované mandle dlouhodobě zasytí. Ráda si je dávám k odpolední svačině nebo po cvičení. 25 mandlí zasytí na několik hodin, zvlášť když se zapijí sklenicí vody. Pomáhají také vytvářet svalovou hmotu.






zdroj: prozeny.blesk.cz
  
 Veškerá zelená zelenina napomáhá spalovat tuky mnohem víc než ta "barevná". Dopřejte si proto víc brokolice, špenátu, lusků nebo salátové okurky:-)










zdroj: www.svobodabrezik.cz

Celozrnný chléb je moje dlouhodobá stálice. Bílé pečivo nejím vůbec. Příjemným plus je, že zamezuje ukládání tuků. Jen si dejte pozor na tmavé pečivo obarvované karamelem. Vždy si vybírejte pouze celozrnné výrobky. Pravé žitné pečivo je těžší a tvrdší než jeho obarvení kamarádi.





zdroj: www.aktin.cz
Ovesné vločky si dávám nejméně 2x týdně ke snídani. Vařím si z nich kaši z polotučného mléka a dochucuji jen pravou skořicí nebo vanilkou. Občas přidám i ovoce. Dejte si ale pozor na předpřiravované instantní kaše nebo kupované zapékané musli. V 99% obsahuje nadbytek cukru a je kalorickou bombou.








zdroj: www.psyllium.cz
 Psyllium si dávám do jogurtu. V těle nabobtná a vy se budete citít déle sytí:-)

















zdroj: gate2biotech.cz

Chilli papričky, ať už sušené nebo Tabasco si přidávám do každého jídla. Zrychlují metabolismus.










zdroj: www.kila-dolu.blogspot.com


Pokud si potřebuju něco osladit, používám sirup z agáve (kupuji ho v DM drogerii). Ale pozor, všeho s mírou. Je to jen zdravější alternativa cukru.














Často také vařím pokrmy s tofu, kuskusem, bulgurem, šmakounem, sójovým masem a celozrnnými těstovinami. Maso si vybírám výhradně krůtí, kuřecí nebo hovězí svíčkovou a ryby. Vepřové jen libové a málokdy. Z jídelníčku jsem úplně vyřadila bílou mouku ve všech podobách a rafinovaný bílý cukr.




Zaručených spalovačů tuků a pomocníků při hubnutí je nespočet. Od kyselého zelí po stévii. Jací jsou ti Vaši?

11 komentářů:

  1. Light jsou podle mého daleko lepší svinstva umělá než když si dáš normální kolu! Ona už sama o sobě není moc zdravá, ale já taky si jí dám jednou za čas :) (To já jsem se tak rozčílila spíš sama pro sebe, protože můj muž by jí pil nejradši pořád a já mu to stále zakazuju :D)

    Jinak skvělý článek, Domi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, když si vezmeš, co udělá třeba Coca-cola s mentos:-D :-)

      Vymazat
  2. Hezký článek..Akorát už se sama sebe dlouho ptám..Co je to ten šmakoun? :D Nikdy jsem na to nenarazila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Šmakoun jsou vaječné bílky a upravují se jako maso:)

      Vymazat
  3. :-) Prima článek, i když na můj vkus je takový jídelníček strašně přehnaný... nehledě na to, že se to prostě vždycky uhlídat nedá a jsme jenom lidi... mimochodem, místo toho sirupu je mnohem zdravější med, byť má víc kalorií;) jak už jsem říkala, zelený čaj pít nemůžu a taky dost odvodňuje... zkrátka můj názor je takový, že jíst se má všecko, hlavně netrápit hlady a nestresovat se, jestli jsem náhodou nesnědla něco, co není zdravé, to dělá opačný efekt, ale s pravidelností a pohybem:-) Jím všecko, pohyb mám (ne posilovnu, normální přirozený) a se svou postavou jsem celkem spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že jsi spokojená, Hani:-) Jojo, pravidelnost a pohyb je jediný funkční model, jak už jsem avizovala v úvodu:))

      Vymazat
  4. Super a co se týče těch kaší, já sice instantní kupuju, protože ráno fakt nemám čas při chystání do práce si je vařit, ale nejím je každý den a je fakt, že mě zasytí, až do dopolední svačinky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takto je jasný:-) My matky na mateřský nikam nespěcháme:-D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!