pondělí 7. ledna 2013

New in

Pěkný podvečer,

dnes Vám ukážu kousky, které jsem v poslední době koupila v zimních slevách. Není toho moc, ale udělaly mi radost. A co vy? Ulovily(i) jste něco "wow" nebo Vás povánoční slevy nechávají chladnými? :)

zdroj fotografie
  Tyhle super slim černé džíny se třpytkami jsem si koupila v H&M před pár dny na nákupech s kamarádkou. Nejsou sice ze slev, ale z nové kolekce, takže pokud se Vám líbí, určitě je seženete:-)






zdroj fotografie
Takovéhle skinny jsem ulovila v F&F, černých kalhot není nikdy dost.




                                                               F&F



                                                                           F&F




čelenka do vlasů :-D Ve skutečnosti je fakt pěkná. F&F



 Růžový top, delší k legínám. F&F






Vínové punčocháče se budou hodit k Missoni šatům. Calzedonia



Límeček jsem si sice nekoupila, ale dostala jsem ho k Vánocům od kamarádky, jak byste ho nosily vy?:)



zdroj fotografie
Stejné tričko, opět delší k legínám jsem si koupila v F&F. Bohužel ho mám teď v prádle, ale vypadá stejně jako to vypůjčené na obrázku:)




zdroj fotografie

Clip-in vlasy jsem si koupila na czvlasy.cz, mám tu kratší variantu 38cm. Zítra mě v nich uvidíte ve videu.





Láska na první pohled. Mark&Spencer





Zítra naviděnou, moji milí :)











 

17 komentářů:

  1. Same prima kousky! Tesim se na ty vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, akorát si k nim asi ještě přikoupím pramen na víc, by byly hustší:)

      Vymazat
  2. krasny :-)wow,na kolik te vysli ty clip vlasy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:-) tyhle v základní verzi 1000kč, podívej se na czvlasy.cz, tm máš kompletní ceník:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já zítra vyrážím na další lov :) Kvůli zkouškám nebudu mít čas, tak doufám, že zítra ulovím něco senzačního :) Pak se s ním samozřejmě pochlubím na blogu ... moc pěkné věci sis koupila...boty jsou luxusní. Kolik stály? :) Těším se na video! Aspoň nějaké pozitivum ve zkouškový den :(

      Vymazat
    2. Jéé, to se určitě pochlub, Jani. Budu se těšit na post:) Ty boty jsou zlevněné z 1800kč na 700kč-nemohla jsem je tm nechat:) Zítra budu u zkoušky držet palce!:)

      Vymazat
  4. Černé skinny určitě užiješ, já je nosím v jednom kuse :) A musím na sebe něco prásknout :) Včera jsem zašla do M&S s Máťou, protože chtěla taky nějaké boty (a koupila si hnědé na zavazování s minipodpatkem) a další jsem si vyhlédla :D Na netu už je nemají, pošlu ti je pak přes facebook, abys mi poradia :) Jsou kožené, na menším silném podpatku a kotníčkové. Ale stojí 799 takže fakt nevím. Přeci jen mám teď bot dost a ta cena je celkem vysoká (i když jsem teď vydělala pár stovek na votocvohoz :D) Takže asi počkám, jestli je nezlevní, ale co když už pak nebudou mít mé číslo? :-) Jsem to ale marnivá žena :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdu udelat muzi veceri, tak se pak kouknu:-)......ani mi nemluv, ja bych taky nakupovala imrvere:-):-):-):-)

      Vymazat
  5. Pěkné kousky :-) já mám hadrů dost, i když teďka potřebuju nějaké teplejší džíny, ale jinak mě znáš, že já nerada nakupuju hadry a kosmetiku =) jenom teda v tom videu mě zarazilo, že dáš měsíčně (na mě) tolik peněz za oblečení, vzhledem k tomu, že máš Sáruši apod. :-) To já teda za oblečení měsíčně nevydám ani korunu:D ale neber to zle, jenom tomu prostě trochu nerozumím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To proto, ze mas pulku satniku ode me:-):-) furt vyrazuju a kupuju, rada chodim po slevach, ale treba na Janicku a jeji 15tis mesicne za hadtiky nemam:-) tak pujdeme dziny koupit spolu?:-):-):-):-)

      Vymazat
    2. =D to je pravda, půlka mého šatníku je po Tobě...jj, budu ráda, když mi poradíš při výběru =)

      Vymazat
  6. To jsou krásné věci!:) Líbí se mi všechno! Až na límeček, na ty já vůbec nejsem ;) a nej jsou hned ty první kalhoty se třpytkama.A jelikož miluju růžovou, tak se mi líbí ten top :) Marsi

    OdpovědětVymazat
  7. Ty první kalhoty jsou super akorát mi do nich chybí koukatelné nohy :D aneb ani za boha bych se do nich nenarvala :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!