sobota 29. prosince 2012

Vánoce u nás doma

Krásnou sobotu,

taky jste tak přesyceni cukrovím, salátem a řízky jako já? Uff, rozum mi zůstává stát nad tím, co všechno se do člověka vejde. Přes letošní svátky jsem se naučila jednu věc: Nejíst tatarák s vánočkou dohromady, nezapíjet to vaječným koňakem a už vůbec se nesnažit to spravit kapustnicí a následně ještě vanilkovými rohlíčky, konce nebývají dobré.

Nerada bych Vám zkazila chuť a proto přejdu k článku, kterým jsem se inspirovala skoro u Vás všech-pochlubením se (to slovo strašně nemám ráda) vánočními dárky a lehkým nastíněním prožití Štědrého dne u nás doma.


Když pominu fakt, že od úsvitu do tří odpoledne tekla z kohoutku jen vařící voda, byly naše první pořádné Vánoce dokonalé, dojemné, štědré a nezapomenutelné a doufám, že i ty Vaše:).


čekáme na Ježíška ručníkohraním:)


Kolik toho přinesl Ježíšek Sárince, snad ani nemusím povídat. To enormní množství oblečení, hraček, knížek, nábytku (jídelní židlička, stolek a židle), autosedačku atakdáleatakdále, bych nenafotila ani za dva dny. Byla celý rok moc hodná.

   Já byla hodná také, i Ríša:)

Společné dárky:
  1. wellness pobyt na zámku Zbiroh (to bude romantiky:))
  2. toustovač (ten je super, dají se v něm zapékat i panini a vafle)
  3. romantický pětidenní pobyt v Českém Krumlově (ten nám nadělil Ríša)
  4. sada ručníků a osušek (v blogerské fialové barvě:))
  5.  společně jsme si nakoupili věci do bytu v Ikee.

Jak moc jsem byla hodná já:

  1. Parfém Lancome -  La vie est belle (mám dokonalého muže)
  2. sypaný ovocný čaj Oxalis 
  3. Kosmetickou sadu Salvatore Ferragamo
  4. Clutch bag (kterou jsem si moc přála)
  5. hotovost (2x), (půjdeme na nákupy!!!)
  6. dárkový balíček (kosmetika koupelová i dekorativní, energy drinky, víno, lahůdky.....)
  7. kalendář s recepty Zdeňka Pohlreicha (ty budu zkoušet a psát Vám je sem).
  8. Voucher na nákup oblečení.
  9. knížku křížovek (nesmějte se, já luštím ráda:-D)
  10. Tablet Samsung galaxy Tab2 7.0 (vůbec nevim, co to znamená, ale je to pěkný, bílý a placatý a mám to ráda).


..snad jsem na nic nezapomněla:)





A protože Vám další články přichystám až po Novém roce. Chtěla bych Vám tímto popřát úspěšné zakončení roku letošního a hodně zdraví, štěstí a lásky v tom nadcházejícím. V následujícím roce Vám slibuji články komické, k zamyšlení i k inspiraci a nevyhnu se ani těm peprným (doufám, že "oběti", které postavím na pranýř neurazím natolik, aby na mě chodili žalovat(a přibarvovat si, ne-li zcela ty barvy pozměnit) k pánům policistům, jako třeba zde, ale i Vám přeji všechno dobré a víc nadhledu v novém roce . Vtipnotrapným anonymům přeji, aby byli v životě šťastní a obklopení láskou, protože spokojený a vyrovnaný člověk drze a sprostě neútočí, ale samozřejmě i Vám děkuji za přízeň. (Tím bych tuto komedii s rokem 2012 uzavřela. Bylo to milé a bylo toho dost).

Děkuji za všechny Vaše zpětné vazby, ať už se jedná o chválu, či kritiku. Budu ráda, když se sem budete vracet i v roce 2013 a zanecháte zde svou stopu.

Nebojte se třináctky a v pondělí slavte řádně a pořádně,

"Vaše máma"

30 komentářů:

  1. Krasny clanek :-)Juuu,tablet si chci kupovat,ale ted dam prednost vyprodeji obleceni me a male :-)
    Krasny Novy rok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) Tak já Ti někdy ukážu ten svůj a třeba si koupíš ten samý, co mám já:) I Tobě, Monulko:-*

      Vymazat
    2. Ok,porad nejakej hledam a tapam...nechci zadnej drahej,pac to si fakt nemuzu dovolit,ale ted jdou tablety dolu,tak snad neco vyberu casem.:-)

      Vymazat
    3. Dneska zrovna ve zprávách říkali, že je mají zlevňovat:)

      Vymazat
    4. JJoo,koukala jsem na to a uz mam i projetej net...mozna si ho koupim jeste tento mesic.......zalezi na financich :-)Anebo budu mit za 5 mesicu narozeniny,tak treba ho dostanu od mileho :-D

      Vymazat
    5. pak dej vědět:-) Tvůj milý je štědrý:-) To je dobře, že si vás s Viktorinkou hýčká. Tak to má být:)

      Vymazat
    6. jj,urcite :-)Jj,kdyz muze ,tak mi rad koupi to, co si ja koupit nemuzu :-)Jako nas spolecnej darek nam nadelil zarizenej byt,pac z myho rodicaku bychom tezko zaridili byt behem jednoho mesice :-)Jsem rada,ze ho mam,nikdy bych ho nevymenila,i kdyz me obcas pekne stve :-)Je to muj boy do konce meho zivota a hlavne otec naseho ditete :-)

      Vymazat
    7. To je krásný:-) Mám to stejně jako ty. Ikdyž mě Ríša někdy štve, taky bych ho nevyměnila:))

      Vymazat
    8. tak tak, s nima je to těžký a bez nich to nejde:)

      Vymazat
    9. Uz se tesim,az budes psat clanek o pobytech,jestli budes psat :-)My dostali pobyt do jakychkoliv lazni na 5 dni s 12 procedurama,tak se uz moc tesim......pak udelam clanek :-)

      Vymazat
    10. Určitě psát budu, akorát pojedeme až na jaře:) To je super, to budete mít luxusní dovolenou, taky se těším na článek:)

      Vymazat
    11. Super,budu se tesit na clanek:-)My mame na vyber termin ted od ledna do dubna :-)JJ,i vy to budete mit nadherne :-)

      Vymazat
  2. Ty vado! A pak, že jste chudí:D Nádhera, ty pobyty vám závidím:D A Sárinka jede s váma?;) Jediné, co by se mi pod stromečkem nelíbilo (a to jsem Lukymu zakázala), je ten tablet. Miluju fyzické knihy a jsem proti tabletům. A důvod: Kazí to oči, je to drahé(ano, pak se to vyplatí), miluju vůni knih:-) a radši s sebou budu tahat těžkou knížku, než tablet třeba za 5tis., který když mi někdo ukradne, tak mám prostě smůlu. Knížka by mě mrzela taky, ale přeci jen je to s ní jednodušší... ale neberu vám to:-) A křížovky luštím taky =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sárinka s námi jede až do Krumlova (na pět dnů), na Zbirohu budeme jen na víkend a to bude Sárinku hlídat mamka, těžce to nesu, ale co už:). Ten tablet není e-book, je to jen na internet, něco jako malej notebook:-) Joo, křížovky jsou naše:-D

      Vymazat
    2. =) však si pobyty užijte:-) moc Vám to přeju. a těžce to nenes, i když Tě chápu:D ale užijete si aspoň chvilku klidu taky vy dva, prospěje Vám to ;) Aha, tak to se omlouvám, moc se v těch tabletech nevyznám :D

      Vymazat
    3. každou hodinu budu volat mámě, zda je vše OK :-D To je v poho, pro mě je to taky španělská vesnice :-D

      Vymazat
  3. Krásné dárky. Vše nejlepší v novém roce!
    Už se těším na ty nákupy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Marti, všechno dobré i Tobě a celé rodině a po Novém roce naviděnou:)

      Vymazat
  4. Ahoj Domi, chtěla bych se zeptat na něco, ale je to úplně od tématu... když jsi studentka a po škole jdeš přímo na mateřskou (za sebou máš jen brigády ale žádný hlavní pracovní poměr), tak dostáváš každý měsíc něco? A kolik je ta částka? Chtěla bych se informovat především kvůli sobě :D Děkuji moc za odpověď. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani,
      jako studentka jsem na čtyřleté rodičovské dovolené (pokud Tvůj přítel pracuje déle jak rok na HPP, můžeš si přes něj vyjednat tříletou nebo dvouletou rodičovskou dovolenou, to bys brala 7.600kč nebo 11.100kč měsíčně). Prvních devět měsíců jsem pobírala 7.600kč/měs., od 10měsíce do 4roku Sárinky budu brát 3.800kč měs. Když se Sárinka narodila, měla jsem nárok na porodné 13.000kč jednorázově. Pokud budeš studovat dál, máš nárok na 700kč/měs.(přídavek na dítě-na sebe) a pokud tatínek miminka nebude vydělávat XX (to ti poví na úřadě), tak budeš mít nárok ještě na 500kč/měs na miminko. Zažádat můžeš taky o příspěvek na bydlení, ale o tom se víc dozvíš na úřadě, s tím už zkušenosti nemám:)

      Vymazat
    2. Děkuji za vyčerpávající odpověď...moc jsi mi tím pomohla ... :) Přeji hodně zdraví vám všem :) a ať jste šťastní...

      Vymazat
    3. Není za co. Děkuju. Hodně zdraví a štěstí i Vám!:)

      Vymazat
  5. Ta kabelka je překrásná :-) A tablet bych si koupila, kdybych neměla mininotebook. Ale už mi tak trochu "odchází", tak ho třeba pak tablet nahradí :D PS: Sárinka je hroooozně roztomilá :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné počteníčko a odkaz na ty servírky, no TY VOLE :D sorry, mami :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!