pondělí 24. září 2012

Lék na špatnou náladu? Nákupy:)


Narozeninové nakupování

Jednadvacet. Panečku! Když mi bylo patnáct, brala jsem lidi starší dvaceti let jako "starochy" s div ne cosmodiskem na páteři. Dnes jsem tohoto věku dovršila. Záda mě ještě nebolí, vrásky nemám, lidé mě oslovují "mladá paní". Je to dobrý:-)
   Na oslavy dnes bohužel nebyl čas, já to stejně moc neprožívám, ale až bude mít Sárinka v říjnu svou první narozeninovou oslavu, to bude žůžo. Už jí to zařizuji:-)

Vstávala jsem celkem brzo, abych stihla zařídit pár formalit ....jo houby pár formalit, postup do dalšího ročníku. Jestli mi to projde, budu rektora naší fakulty vychvalovat do nebes a svým spolužákům připravovat svačiny a když ne, tak si podám přihlášku znova. A je to.

No, abych nechodila kolem horké kaše, byla jsem tak nervózní, jak to dopadne, že jsem se musela jít odreagovat a zamířila do H&M v Myslbeku. Cestou jsem minula i Max Maru, ve výloze mají krásné šaty, ale bohužel dvanáct tisíc si teď nemůžu dovolit za ně dát. V háemku jsem se chtěla podívat na kolekci, jejíž tváří se stala Lana Del Rey. Já nevím, jestli jsem tak náročná, ale hodně mě zklamal materiál svetrů s angorou, myslím, že by nevydržely ani jedno vyprání a tak jsem si nakonec doplnila základy svého šatníku, které už mám téměř hotové. Koupila jsem si košili, bílé tričko s tří čtvrtečním rukávem, růžový šátek (kruhovou šálu neměli) a Sárince rukavice. V My Národní měli akci 70% slevu na oblečení Desigual, chtěla jsem se tam podívat, ale zrovna mi jela tramvaj a Sárinka už byla nevrlá.

pro někoho nuda, pro mě nadčasová klasika. Základní kameny mého casual stylu.


6 komentářů:

  1. Gratuluji! Neboj i za dvacet let se někdo najde a bude tě oslovovat mladá paní. Jinak bezva nadčasové kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když budu vypadat jako vy, tak ano:-) Moc Vám děkuji za gratulaci i za pochvalu. Chci si postavit základy šatníku a pak to doplňovat trendy kousky. Myslím, že je to ekonomicky výhodnější:-)

      Vymazat
  2. Domčo, moc pěkný nákup, šátek ti určitě bude slušet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář.:)

Šíření veškerého obsahu bez souhlasu autorky je přísně zakázáno. Kdo se proviní, bude odsouzen k věčným útrapám v ohni pekelném!